'; דוכני מזון באירועים מסיבות וימי הולדת - דוכן פיצה להשכרה - פניקס אירועים

התאמת דוכני מזון לאירוע?

חמש נקודות למחשבה בהתאמת ותכנון דוכני מזון לאירועים

היתרונות של הפעלת דוכני מזון באירועים הם אוכל טרי, הגשה מהירה ותפעול פשוט.

דוכן פיצות מהטאבון, דוכן פלאפל חם, דוכן סביח, הם רק חלק ממגוון האפשרויות של דוכני המזון שאנו מציעים.

לצד היתרונות חשוב להתאים את סוגי הדוכנים לאופי הקהל באירוע ולסוג האירוע למשל, דוכני מזון לימי הולדת לילדים, דוכני מזון לחתונה, דוכני מזון למסיבה ועוד.

ריכזנו עבורכם חמש נקודות למחשבה על תכנון והתאמת דוכני מזון לאירועים, מסיבות וימי הולדת.

  1. מהי הסיבה למסיבה? – מהו סוג האירוע יום הולדת? מסיבה? חתונה? בר מצווה? לכל סוג אירוע אנו ממליצים להתאים את סוגי הדוכנים. למסיבות וימי הולדת מומלצים דוכני הפיצות והמתוקים בעיקר, לבר מצווה / חתונות מומלצים דוכנים עם בשר (לאלו שאוכלים).
  2. מהי כמות המוזמנים באירוע? – אנו ממליצים על תכנון על בסיס משוואה פשוטה כמות קטנה של מוזמנים = דוכן מזון מורכב, כמות גדולה של מוזמנים = דוכן מזון פשוט ומהיר.
  3. בנוסף אנו ממליצים להגדיל את כמות הדוכנים כאשר מדובר בכמות מוזמנים גדולה כדי למנוע תורים.

  4. מהו טווח גילאי המוזמנים? – כולם אוהבים נקניקיות? לא כולם, אנו ממליצים על דוכנים המתאימים עד כמה שניתן כמובן למרבית החוגגים. למשל, מרבית הילדים אוהבים פיצה.
  5. היכן מתקיים האירוע? – מיקום האירוע וסביבתו יש משמעויות על סוגי הדוכנים, האם המבנה סגור או בשטח פתוח (חצר, חוף ים, פארק). אנו ממליצים על התאמת הדוכנים למיקום האירוע במיוחד שלחלק מהדוכנים נדרשים בלוני גז.
  6. כמה דוכנים להזמין לאירוע? – כמובן שזו ההחלטה שלכם, אך אנו ממליצים לשמור על איזון נכון. למשל להזמין דוכן פיצות מהטאבון ולהגיש לצידו ירקות או סלטים טריים.

לפרטים נוספים על דוכני מזון לאירועים, מסיבות וימי הולדת, והשכרת ציוד לאירועים. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת באמצעות הטופס או בטלפון. אנחנו בפניקס אירועים מאחלים לכם אירוע מוצלח.