'; 5 טיפים למסיבת חוף בלתי נשכח.
  • יוני 18, 2017
  • כללי

חמישה טיפים למסיבת חוף בלתי נשכחת

מתכננים מסיבת חוף או אירוע בחוף הים?

חופי הים בישראל הם מקום מושלם לערוך בו אירועים. ברצועת החוף יש חופים מדהימים המאפשרים מגוון רחב של אירועים פרטיים (מסיבות חוף, מסיבות רווקים, חתונות ועוד) , אירועים עסקיים (ימי כיף וגיבוש וכו').

ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לארגן מסיבת חוף בלתי נשכחת:

  1. תכנון המסיבה הוא המפתח לאירוע מוצלח – תכנון המסיבה מראש מאפשר לשים דגשים רבים כגון: בחירת המיקום, השכרת ציוד לאירוע, נושא המסיבה, אירוע עם או בלי ריקודים, אירוע עם או בלי אוכל ועוד.
  2. בחירת מיקום מסיבת חוף / אירוע חוף – נכון, יש לנו חופים נהדרים בארץ והם שייכים לנו האזרחים, אך לא כל מקום מתאים למסיבת חוף. אנחנו ממליצים לבחור מקום שיש בו את מידת פרטיות הרצויה ועם זאת קירבה לחוף מוכרז.
  3. מוזיקה היא המנה העיקרית במסיבה – אנחנו ממליצים תמיד להוסיף לאירועים מוזיקה טובה, כזו שתתאים לנושא המסיבה וסוג האורחים במיוחד אם יש ריקודים.
  4. שכרת כל הציוד למסיבה במקום אחד – אנחנו ממליצים להזמין אוהל לייקרה או רשתות צל, טפטפות לאירועים (לצנן את החום), מערכות הגברה, תאורה, מכונות מזון, ציוד מטבח, שולחנות כיסאות ועוד, מספק אחד.
  5. המזון הוא חשוב אך לא העיקר – מזון דורש היערכות, מזנונים, כלים לחימום והגשה, ציוד אחסון ועוד. אנחנו ממליצים על שימוש בדוכני המזון שלנו במסיבות המאפשרים הגשת אוכל מהיר וטעים כגון נקניקיות, שניצלים, המבורגרים, תירס, פיצות ועוד.

לפרטים נוספים על השכרת ציוד לאירועי חוף / מסיבת חוף, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת באמצעות הטופס או בטלפון. אנחנו בפניקס אירועים מאחלים לכם מסיבת חוף / אירוע חוף מוצלחים.